Reklamacje

Reklamacje i zwroty

 
 

1. Jeśli Klient zauważy, że produkt który otrzymał nie jest zgodny z zamówieniem ma prawo do złożenia reklamacji. Prawo takie obowiązuje 10 dni od chwili otrzymania przesyłki. Niezgodność należy niezwłocznie zgłosić do sklepu Madon-szachy.pl telefonicznie lub mailowo.

 

2. Podstawą zgłoszenia niezgodności towaru z umową, może być dostarczenie innego produktu niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia, lub dostarczenie niewłaściwej liczby produktów.

 

3. W przypadku skorzystania z tego prawa należy zgłosić reklamację drogą mailową oraz odesłać reklamowany towar w przeciągu 10 dni od daty otrzymania produktu.

 

4. W przypadku odsyłania reklamowanego produktu na adres Madon-szachy.pl, niezbędnym jest załączenie dokumentów:

- wypełnionego formularza reklamacyjnego (jeżeli zostanie on przesłany do Klienta celem wypełnienia)

 

 

5. Madon-szachy.pl nie przyjmuje jakichkolwiek przesyłek za pobraniem.

 

6. Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie oryginalnego dowodu zakupu (faktury lub paragonu).

 

7. Sklep Madon-szachy.pl zastrzega sobie prawo 10 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania towaru od Klienta, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.

 

8. Klient jest zobligowany do tego, by zwrócić należytą uwagę na to, w jakim stanie odbiera przesyłkę, gdyż będzie to warunkiem uwzględnia przez sklep Madon-szachy.pl zwrotów z powodu braków lub uszkodzeń powstałych podczas transportu. Podczas odbioru przesyłki, gdy tylko Klient zauważy jakieś nieprawidłowości lub uszkodzenia paczki, należy sporządzić protokół szkód w obecności kuriera i niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu telefonicznie lub mailowo.

 

9. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta istnieje możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny lub zwrot należności na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot zostaje zrealizowany w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

 

10. W przypadku braku towaru na magazynie Madon-szachy.pl lub u jego dostawców i niemożności wymiany towaru na inny, Klient otrzyma zwrot należności w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

 

11. W każdym powyższym przypadku zwracana jest równowartość reklamowanych produktów, nie jest natomiast zwracany koszt przesyłki, gdyż usługa ta została zrealizowana na rzecz Klienta. Koszty wysyłki reklamowanych towarów ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi.

 

12. W przypadku, gdy klient skorzystał z wysyłki „dostawa gratis” i jej koszt nie został wyszczególniony na dokumencie sprzedaży, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o aktualną cenę przesyłki, którą faktycznie dostarczono klientowi towar. Aktualne ceny przesyłek znajdują się na stronie „koszty wysyłki” sklepu Madon-szachy.pl

 

13. W przypadku odbioru osobistego zamówionych produktów prawo reklamacji ze względu na niezgodność towaru z umową nie obowiązuje. W takim przypadku uznaje się, iż umowa została zawarta w siedzibie firmy Madoń., a Klient w pełni potwierdza zgodność towaru ze złożonym zamówieniem.

 

 
Procedura rozpatrywania reklamacji

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Kupujący może złożyć reklamację w formie pisemnej przesyłką pocztową, przesłaną na adres Sprzedawcy ul. Kasprusie 35A 34-500 Zakopane lub e-mailem, na adres poczty elektronicznej: madon.szachy@wp.pl
3. W opisie reklamacji proszę podać, w miarę szczegółowo, przyczynę reklamacji oraz swoje żądanie, np. wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad. Szczegółowe uprawnienia Kupującego, w tym Konsumenta, regulują przepisy Kodeksu Cywilnego Dział II. Rękojmia za wady – do pobrania nieodpłatnie ze strony internetowego systemu aktów prawnych: isap.sejm.gov.pl lub na stronie Sprzedawcy. Patrz też uprawnienia konsumenta.
4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie nie przekraczającym czternaście dni.
5. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację przy wykorzystaniu środka użytego przez reklamującego do złożenia reklamacji.

Pierwsza reklamacja

Druga kolejna reklacja

Źródło UOKiK Vademecum Konsumenta, Krzysztof Lehmann, Warszawa październik 2014

 
 
 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:3b9782c7bee6f3282a3635817d4b6396#0}
Sklep internetowy Shoper.pl